GIVEAWAY X TO DIE FOR (CLOSED)

12.23.2015

Hi guys! So Christmas is coming up and I just got back from London, but before I tell you guys everything about that I have something super excited to share with you. Yesterday I received an e-mail from Emily who works at To Die For. She asked me if I wanted to collab with To Die For and set up a giveaway. So you can guess ..You guys get the chance to win a To Die For bikini. How amazing is that?!

Here´s how to join: 

1) Follow me, @Elkedesmit, and @todieforswimwear on Instagram

2) Tag 2-6 of your best friends below the comments ON INSTAGRAM 


So this giveaway will be held on Instagram ONLY!
Only one entry per person is valid and this giveaway is worldwide. A winner will be chosen randomly in 3 days. Good luck girls! ♡
• • • • • • • • • • • •
Hee meiden! Kerstmis staat alweer voor de deur en ik ben net terug uit Londen. Maar voordat ik jullie daar alles over ga vertellen wil ik iets met jullie delen wat nog veel leuker is. Gisteren kreeg ik een mailtje van Emily van To Die For. Ze vroeg, omdat het bijna kerst is, of ik in samenwerking met To Die For een winactie wilde opzetten. Hoe leuk is dat?! 

Zo doe je mee:
1) Volg mij, @Elkedesmit, en @todieforswimwearhttps://www.instagram.com/todieforswimwear/ op Instagram 
2) Tag 2-6 beste vriendinnen in de reacties onder de foto op INSTAGRAM

Dus .. deze winactie wordt gehouden op Instagram en nergens anders!
Je ma 1x meedoen en de winactie is open voor iedereen. Ik zal over 3 dagen de winnares bekend maken. Heel veel succes meiden! ♡


Post Comment
Post a Comment